دانلود کتاب برنامه 11 هفته ای آکادمی فوتبال برزیل

دانلود کتاب برنامه 11 هفته ای آکادمی فوتبال برزیل

کتاب آکادمی فوتبال برزیل یک کتاب برنامه اختصاصی 11 هفته ای را ارائه می دهد که جوهر تمرین فوتبال برزیل را در بر می گیرد. این برنامه درسی که طی ده سال گذشته توسعه یافته است، از تجربیات بازیکنان مختلف از مدارس برزیل، ایالات متحده، کانادا، گواتمالا، ژاپن، کره و نیجریه استفاده می کند.

در فضای رقابتی فوتبال امروز، کسب نتایج به یک اولویت تبدیل شده است. با این حال، بسیار مهم است که بدانیم بازیکنان جوان نباید به عنوان بزرگسالان مینیاتوری رفتار شوند. تحت فشار قرار دادن آنها برای موفقیت فوری می تواند عشق و علاقه آنها به ورزش را به خطر بیندازد. متأسفانه، این ذهنیت نتیجه‌محور منجر به تعداد قابل توجهی از آسیب‌دیدگی‌ها و ترک زودهنگام فوتبال قبل از رسیدن به سن دبیرستان، معمولاً بین ۱۲ تا ۱۴ سالگی شده است.

آکادمی فوتبال برزیل از رویکردی متفاوت حمایت می کند. روش ما بر پیشرفت های طولانی تمرکز دارد و فشار برای نتایج فوری را در بازیکنان جوان حذف می کند. ما معتقدیم که آموزش باید بر توسعه مهارت و لذت بردن به جای صرفاً تعقیب غنائم تأکید کند. تمرینات جوانان، تورنمنت ها و جام ها باید عاری از فشار شدیدی باشد که اغلب بازیکنان جوان را بر دوش می کشد.

یک ناظر پرشور می گوید: «فقط در سواحل، سالن های فوتبال، یا خیابان هایی که از خاک یا آسفالت ساخته شده اند قدم بزنید تا شاهد شادی محض فوتبال برزیل باشید. انجام این بازی برای کودکان برزیلی، به ویژه آنهایی که از پیشینه محروم هستند، سرگرمی بسیار زیادی به ارمغان آورده است. مواد تشکیل دهنده پاهای برهنه، توپ و شوخی های بازیگوش به کل کشور آموخته است که بهتر از دیگران فوتبال بازی کنند.

با تهیه کتاب برنامه 11 هفته ای آکادمی فوتبال برزیل، اسرار برتری فوتبال برزیل را کشف خواهید کرد. این کتاب برنامه آموزشی جامع شامل تجزیه و تحلیل بازیکنان فوتبال، توسعه ویژه فوتبال و حتی یک دوره اقتصاد فوتبال است. در این سفر پرورش استعدادها، توسعه مهارت ها و پرورش عشق مادام العمر به بازی زیبا به ما بپیوندید.

کتاب برنامه 11 هفته ای آکادمی فوتبال برزیلرا می توانید با فرمت pdf در 126 صفحه و زبان انگلیسی از طریق لینک زیر دانلود کنید.

سلام دوست عزیز این محتوا مخصوص اعضای ویژه سایت است. برای استفاده از این گونه مطالب باید عضو کاربران ویژه ما شویم برای عضویت در کاربران ویژه لینک زیر را کلیک کنید

 

خواندن این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم
دانلود کتاب راهنمای بدنسازی فوتبال در سنین پایه

مقالات ویژه دیگر

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عضویت طلایی فوتسال لرن

فرصتی مناسب برای همه علاقه مندان

استفاده از مطالب ویژه فوتسال لرن 
خرید رایگان همه محصولات و کتابهای فروشگاه
فقط یک کلیک مانده
close-link
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x