دانلود کتاب سبکهای مدیریت و رهبری در ورزش

دانلود کتاب سبکهای مدیریت و رهبری در ورزش

سازمان‌های ورزشی بسیار متنوع و پیچیده هستند. تنوع سازمان‌های ورزشی از سطح مدارس، باشگاه تا فدراسیون‌های ملی گسترش یافته است و پیچیدگی آن به دلیل ارتباط و تعاملی است که این سازمان‌ها باید با محیط خارجی مانند دولت، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای داشته باشند.

این ارتباط و تعامل با محیط خارجی باعث می‌شود که سازمان‌های ورزشی متناسب با شرایط محیطی خود عمل کنند و برنامه‌های مناسبی را برای توسعه و ترویج ورزش در جامعه اجرا کنند. همچنین، این تعامل با محیط خارجی باعث می‌شود که سازمان‌های ورزشی باید با مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور مرتبط باشند و برنامه‌های خود را با توجه به این مسائل تنظیم کنند.

کتاب سبکهای مدیریت و رهبری در ورزش

مدیریت و رهبری در سازمان‌های ورزشی محور اهمیت بسیاری در پیشرفت و موفقیت ورزش می‌یابد. به منظور ارتقای این دانش، دکتر رحیم رمضانی نژاد، دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه گیلان، با 18 سال سابقه علمی و مدیریتی، تلاش کرده است تا انواع سبک‌های مدیریت و رهبری را از منابع مختلف مدیریت جمع‌آوری و به صورت کاربردی برای دانشجویان، کارشناسان و مدیران ورزش تدوین نماید. این تلاش‌ها به منظور آموزش و ارتقای سطح تخصص و کاربردی بودن دانش در حوزه مدیریت ورزشی است.

این کتاب می‌تواند به عنوان یک منبع جامع برای درس‌های رفتار سازمانی و روابط انسانی در حوزه ورزش، روان‌شناسی و رهبری در ورزش، در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مدیریت ورزشی استفاده شود. همچنین، مدیران ورزشی در سطوح مختلف سازمانی از باشگاه‌ها تا فدراسیون‌ها می‌توانند از مطالب کاربردی این کتاب برای هدایت نیروهای ارزشمند انسانی در ورزش، مانند کارکنان، مربیان، داوران، ورزشکاران و غیره، استفاده کنند.

همچنین کتاب “سبک‌های مدیریت و رهبری در ورزش” از نظر علمی توسط پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تایید قرار گرفته است و استفاده از لوگوی پژوهشکده در جلد کتاب طبق تفاهم‌نامه مشترک با این موسسه صورت پذیرفته است. این موسسه همچنان درصدد است در جهت تحقق اهداف علمی و پژوهشی پژوهشکده تربیت بدنی و در راستای علمی شدن کشور، منابع علمی مفید و کاربردی را در اختیار کارشناسان و مدیران ورزش قرار دهد و امیدواریم این تلاش علمی و فرهنگی مورد قبول متخصصان و دست اندرکاران ورزش باشد.

 

سلام دوست عزیز این محتوا مخصوص اعضای ویژه سایت است. برای استفاده از این گونه مطالب باید عضو کاربران ویژه ما شویم برای عضویت در کاربران ویژه لینک زیر را کلیک کنید

خواندن این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم
دانلود کتاب راندو/ بازیهای موقعیتی

مقالات ویژه دیگر

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عضویت طلایی فوتسال لرن

فرصتی مناسب برای همه علاقه مندان

استفاده از مطالب ویژه فوتسال لرن 
خرید رایگان همه محصولات و کتابهای فروشگاه
فقط یک کلیک مانده
close-link
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x