دانلود کتاب 101 تمرین عالی فوتبال برای بازیکنان جوان

دانلود کتاب 101 تمرین عالی فوتبال برای بازیکنان جوان

موزش فوتبال با تدریس تکنیک‌های ابتدایی به بازیکنان شروع می‌شود. این تکنیک‌ها، مهارت‌هایی هستند که بازیکنان برای مواجهه با تمام شرایط مختلفی که در بازی رخ می‌دهد، نیاز دارند. هنگامی که ما تکنیک‌های خود را از طریق تمرینات در جلسات آموزشی بهتر می‌کنیم، به تدریس تاکتیک‌ها به بازیکنانمان می‌پردازیم. این کار را با شروع از کوچک‌ترین واحد ممکن، یعنی 1 نفر در مقابل 1 نفر (1 در برابر 1) شروع کرده و به تدریج به تیم کامل، یعنی 11 نفر در برابر 11 نفر (11 در برابر 11) می‌رسیم. در کتاب 101 تمرین عالی برای بازیکنان فوتبال جوان، نویسنده بر روی موقعیت‌های بازیکنان در بازی تمرکز کرده است و این امر کتاب را به عنوان یک راهنمای آموزشی فوتبال ویژه می‌سازد. در سطح جوانان، نیاز به این نوع ادبیات در آموزش فوتبال وجود دارد.

تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می‌تواند بازیکنان را به سطح بالاتری از مهارت و توانایی در فوتبال برساند. نویسنده کتاب عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال آمریکا ، تاکید می‌کند که بازیکنان باید ساعت‌ها را در زمین تمرین صرف تسلط بر تکنیک‌های مختلف و بهبود در جنبه تاکتیکی کنند. او اعتقاد دارد که تمرین تکراری یک تکنیک و تبدیل آگاهی تاکتیکی به مهارت، می‌تواند بازیکنان را به ستارگان فوتبال بین‌المللی تبدیل کند. به عنوان مثال، بازیکنانی مانند لندن دونووان، دامارکوس بیسلی، بابی کانوی و فردی آدو، در زمین‌های فوتبال در برادنتون، فلوریدا، ساعت‌ها را صرف تمرین می‌کنند تا به تکنیک و تاکتیک خود بیشتر تسلط پیدا کنند و در نتیجه به موفقیت و موقعیت‌های بین‌المللی دست یابند.او به عنوان یک مربی معتقد است که باید یک تمرین را بارها و بارها انجام شود تا زمانی که آن تکنیک به مهارت تبدیل شود و آگاهی تاکتیکی به غریزه تبدیل شود.

برای نویسنده این کتاب ، آموزش بازی، قلب و روح ورزش است. در تمام سال‌هایی که در آموزش این ورزش فعال بوده‌ است، شامل دبیرستان، دانشگاه، تیم‌های جوانان، تیم‌های آماتور و حرفه‌ای و تیم‌های ملی، به دوران آموزشش به عنوان مفیدترین دوران نگاه می‌کند.

در حرفه مربیگری، همواره تلاش برای ایجاد یک منبع قوی و مؤثر برای کمک به مربیان فوتبال جوانان در بهبود فنی و تاکتیکی بازیکنان جوان مد نظر بوده است. این منبع باید بر اساس یک برنامه ساده و سازمان یافته تدوین شده باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن به نیازها و ظرفیت‌های بازیکنان جوان پاسخ دهد. این برنامه باید از تمام جنبه‌های بازی، از جمله فنی، تاکتیکی، فیزیکی و روانی، پرداخته و تلاش کند تا بازیکنان جوان بهبود قابل توجهی در عملکرد خود داشته باشند. این روند سازمان‌یافته و ساده باید به مربیان جوانان کمک کند تا با بهره‌گیری از مطالب و آموزش‌های مفید، بتوانند بهترین نتیجه ممکن را در بهبود عملکرد بازیکنان خود به دست آورند.

تمرینات رابرت کوگر بهترین تمرینات را برای بازیکنان جوان ما فراهم خواهد داد. آنها چالش برانگیز، رقابتی و سرگرم کننده هستند. نویسنده تمرین‌های آموزشی سازمان‌دهی شده‌ای را ارائه می‌کند که تمام عناصر ضروری برای بهبود رشد بازیکنان فوتبال جوانان را پوشش می‌دهد. در حالی که بازی به خودی خود فرصت‌های زیادی را برای پیشرفت یک بازیکن جوان فراهم می‌کند، هنوز هم برای مربی مهم است که کتابی حاوی تمرین‌های مربوط به بازی، بازی‌های کوچک و تمرین‌های اولیه مربیگری داشته باشد.
به عنوان یک مربی باید برای جلسه تمرین بعدی برنامه ریزی کنید. چه پیش فصل باشد و چه پس از مسابقه، باید کمی فکر کنید که از تمرینات مناسب برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کنید. 101 تمرین بزرگ فوتبال جوانان یک منبع عالی برای کمک به مربیان جوانان برای یافتن راه حل برای مشکلاتی است که ممکن است در بازی با آن مواجه شوند.

خواندن این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم
دانلود کتاب 27 تمرین بدنسازی در فوتبال

نکته اصلی همیشه بازیکنان است و اینکه مربی چگونه می تواند آنها را از نظر فنی و تاکتیکی بهتر کند. هر تمرین طوری طراحی شده است که سازماندهی صحیح را نشان می دهد و هدف و ترتیب مناسب را مشخص می کند.

همه ما درگیر این ورزش شگفت‌انگیز فوتبال می‌توانیم از تماشای یک بازی در بالاترین سطح لذت ببریم و از نحوه بازی توپ، ارتباط یک تیم از طریق پاس‌های پیچیده و اشتیاق خالص هنگام به ثمر رساندن گل قدردانی کنیم. همیشه شروعی برای این محصول نهایی وجود دارد، و آن ساعت های بی شماری است که در یک زمین تمرین به عنوان یک بازیکن جوان با مربی انجام می شود که تمرینات آموزشی سازمان یافته را با هدف رسیدن به سطح بعدی بازی انجام می دهد.

 

سلام دوست عزیز این محتوا مخصوص اعضای ویژه سایت است. برای استفاده از این گونه مطالب باید عضو کاربران ویژه ما شویم برای عضویت در کاربران ویژه لینک زیر را کلیک کنید

مقالات ویژه دیگر

5 2 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاهات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arash.z
arash.z
6 ماه قبل

باید بنویسین خرید کتاب نه دانلود کتاب 😒

عضویت طلایی فوتسال لرن

فرصتی مناسب برای همه علاقه مندان

استفاده از مطالب ویژه فوتسال لرن 
خرید رایگان همه محصولات و کتابهای فروشگاه
فقط یک کلیک مانده
close-link
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x